۱۴۰۳-۰۶-۲۹ ۷:۳۴ بعد از ظهر

(جهش تولید با مشارکت مردم)

از سوی اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی صورت پذیرفت؛

بازدید و ارزیابی از فعالیت گروه های تبلیغی اعزام تابستان

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی اظهار داشت: طبق برنامه سالانه دفتر تبلیغات اسلامی، سال جاری نیز بیش از 700 مبلغ در قالب 80 گروه های تبلیغی در اوقات فراغت تابستان جهت برگزاری برنامه های تربیتی و معنوی به 50 شهر مختلف کشور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام مهدی کریم زاد رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار بلاغ، اظهار داشت: طبق برنامه سالانه دفتر تبلیغات اسلامی، سال جاری نیز بیش از 700 مبلغ در قالب 80 گروه های تبلیغی در اوقات فراغت تابستان جهت برگزاری برنامه های تربیتی و معنوی به 50 شهر مختلف کشور اعزام شدند.
رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: جمعی از همکاران این اداره جهت بازدید و ارزیابی از فعالیت گروه های تبلیغی، به شهرهای مقصد سفر کرده و ضمن بازدید از فعالیت های ایشان، نسبت به مشکلات، موانع و فرصت های تبلیغی مناطق گزارش دریافت کردند. همچنین در این ارزیابی علاوه بر تشویق مبلغان به فعالیت های گروهی و مستمر و با برنامه، با مسئولان فرهنگی مناطق دیدار و گفتگو به عمل آمد.
حجت الاسلام کریم زاد در بخش پایانی مطالب خود بیان کرد: اعزام تابستان با توجه به مراحل مختلف آن از جمله «دریافت طرح های تبلیغی»، «اریابی طرح ها توسط مبلغان تخصصی»، «رتبندی طرح و امتیاز دهی به آنها» و «اعزام گروه های حائز رتبه» از تاریخ 30 تیر به مدت 35 روز برگزار شد.

پیمایش به بالا