۱۴۰۳-۰۲-۱۰ ۱۱:۵۰ بعد از ظهر

(جهش تولید با مشارکت مردم)

حرکت تنی چند از روحانیان هنرمند در سال ۱۳۶۱ برای پایه‌گذاری مجموعه‌ای هنری به منظور ارایه شایسته آموزه‌های دینی با زبان و بیان هنر به جامعه‌ فهیم و هنردوست، میراثِ ماندگاری شد که به صورت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی تبلور یافت.

پرورش استعدادهای طلاب و آشناساختن آنان با ظرفیت‌های هنر برای تبلیغ دین، آموزش‌های ادبی و هنری برای طلاب و خانوده‌های آنان، تقویت توانمندی و فعال‌سازی آنان در زمینه‌های فرهنگی و هنری و تولید آثار فاخر ادبی و هنری از جمله مهم‌ترین ضرورت‌های آموزش هنری در چند دهه گذشته بود. همچنین، تشکیل انجمن‌های ادبی هنری طلاب و برگزاری جشنواره و تولید آثار هنری در قالب‌های گوناگون با حمایت‌های مادی و معنوی مرکز فرهنگی هنری انجام گرفت.

از سوی دیگر در سال ۱۳۹۰، اداره کل تبلیغ نوین با هدف شناسایی و جذب فعالان حوزوی، سازماندهی آنها در قالب گروه‌‌های تبلیغی و حمایت‌ از طرح‌های تبلیغی آنان در عرصه‌های نوین تبلیغ رسانه‌ای در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر ایجاد گردید.

در سال ۱۳۹۸ به منظور سازماندهی مجدد و تمرکز فعالیت‌ها و گسترش آن، مرکز فرهنگی و هنری و اداره کل تبلیغ نوین با یک‌دیگر ادغام و به “معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه” ارتقاء یافت.

این صندوق علاوه بر پرداخت شهریه بعضی از مراجع عظام(دامت برکاتهم) در راستای تکریم مشتریان ارائه خدمات غیر حضوری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

پیمایش به بالا