۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۱۱:۵۳ بعد از ظهر

(جهش تولید با مشارکت مردم)

با حضور مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد؛

نشست هم اندیشی مدیران گروه های تبلیغی جنوب شرق

نشست هم اندیشی مدیران و سرگروه های تبلیغی جنوب شرق با حضور مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ایرانشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در سفر حجت الاسلام والمسلمین شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به همراه حجت الاسلام و المسلمین کریم زاد “رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی” به شهرستان ایرانشهر، ظرفیت ها ، توانمندی و فعالیت های گروه های تبلیغی منطقه جنوب شرق مورد ارزیابی قرار گرفت.

این نشست هم اندیشی با حضور حجت الاسلام والمسلمین بامری رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور و برخی مدیران گروه های تبلیغی جنوب شرق در محل این شعبه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین شریعتمداری ضمن تقدیر از رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق و سرگروه های تبلیغی جنوب شرق اظهار داشت: با توجه به مسافت دور استان های جنوب شرق کشور از مرکز کشور و تبعاً با محرومیت هایی که این استان ها با آن مواجه هستند، مبلغان و گروه های تبلیغی با حضور و فعالیت در این منطقه یک جهاد مضاعفی را به منصه ظهور گذاشته اند.

مدیر کل تبلیغ عمومی، آموزش و توانمندسازی مبلغان را امری مهم برشمرد و گفت: استان سیستان و بلوچستان با اهمیت منطقه جغرافیایی خود و همچنین زندگی صمیمانه اهل تشیّع و تسنّن در کنار یکدیگر، مبلغان در آن استان باید مهارت های علمی و روشی تبلیغ را آموزش ببینند.

لازم به ذکر است در این نشست مدیران و سرگروه های تبلیغی به معرفی و تشریح فعالیت های تبلیغی خود در منطقه پرداختند.

گفتنی است دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور برای اولین بار توانست ۲۳ گروه تبلیغی را در منطقه جنوب شرق تشکیل و ساماندهی کند.

پیمایش به بالا