۱۴۰۳-۰۶-۲۹ ۴:۴۰ قبل از ظهر

(جهش تولید با مشارکت مردم)

نشست مشترک رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور با سرگروه های مبلغین بومی و ملاهای محلی

نشست مشترک حجت‌الاسلام والمسلمین بامری با سرگروهای مبلغین بومی و ملاهای محلی با هدف ساماندهی و ارائه توصیه های لازم در محل شعبه جنوب شرق برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین بامری در این جلسه ضمن تشکر از حضور و فعالیت های صورت گرفته از حل و فصل برخی مسائل ویژه مبلغین بومی خبر داد و اظهار داشت: مسائل و مشکلات مبلغین بومی بصورت جدی پیگیری می شود تا در زمینه های مختلف مشکلی نداشته باشند.

وی در ادامه توصیه هایی به این عزیزان داشتند که تشکیل پرونده در سامانه سمتا و گزارش دهی منظم از مهمترین بود و همچین یادآور شدند از افراد فعال حمایت های بیشتری صورت می گیرد و افراد کمتر فعال نیز باید خود را ارتقاء دهند.

رییس شعبه جنوب شرق همراهی و همکاری با روحانیون منطقه، حفظ شئونات و حضور فعال در برنامه های ملی و مذهبی و نماز جمعه را از دیگر توصیه های لازم برای ملاهای محلی دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین بامری در پایان به فعالیت آموزشی شعبه جنوب شرق ویژه مبلغین اشاره داشت و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق جهت تقویت بنیه علمی مبلغین بومی با برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه سرگروه های مبلغین بومی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور به بیان نکته و نظرات خود پرداختند و خواستار حمایت های بیش از پیش از سوی شعبه بودند.

پیمایش به بالا