۱۴۰۳-۰۶-۳۱ ۳:۱۹ قبل از ظهر

(جهش تولید با مشارکت مردم)

مدرسه تخصصی مهارت در دفتر تهران

دوره های مهارتهای تبلیغی و عاشورا پژوهی درحوزه امام باقر (ع) توسط دفتر تهران برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، دوره مهارتهای تبلیغی و عاشورا پژوهی از سلسله دوره های مدرسه تخصصی مهارت توسط دفتر تبلیغات اسلامی تهران در حوزه علمیه امام باقر (ع) برگزار گردید.
رئیس اداره فرهنگی تبلیغی برادران دفتر تهران بیان داشت: کسانی می توانند از ابزارهای نوین تبلیغ بهره ببرند که از قدرت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برتری نسبت به دیگران برخوردار باشند و با بهترین و موثرترین شیوه ها، پیام خود را به مخاطبان منتقل نمایند.
وی افزود: بر همین اساس این اداره با هدف توانمند سازی مبلغین استان تهران در امر تبلیغ، اقدام به ایجاد ” مدرسه تخصصی مهارت ” کرده است که اولین دوره از این سلسله آموزشی، دوره مهارتهای تبلیغی و دومین دوره آن دوره عاشورا پژوهی می باشد که به درخواست حوزه علمیه امام محمد باقر(ع) برای طلاب علاقه مند برگزار گردید. 
عطامنش اظهار داشت: این دو سرفصل، جمعاً به مدت 32 ساعت آموزشی در 8  روز در مکان حوزه علمیه امام محمد باقر(ع) برای 35  نفر دانش پژوه مشترک در هر دو دوره برگزار گردید.  
در ادامه افزود: اساتید این دوره آموزشی حجج الاسلام دکتر حسن زاده و خدّامی با ارائه سرفصل هایی هم چون تمهیدات سخنرانی،  مهارت های جذاب سازی،  مخاطب شناسی،  تحریک احساسات مخاطبین، فلسفه و حکمت های قیام عاشورا،  تاثیرات قیام عاشورا و علل وقوع حادثه عاشورا سعی برآن نمودند از مرحله درک مباحث عمیق و قابل تعمل قیام عاشورا تا نحوه ارائه مطالب به مخاطبین را مورد بررسی و آموزش قرار دهند.

پیمایش به بالا