۱۴۰۳-۰۶-۳۱ ۳:۲۰ قبل از ظهر

(جهش تولید با مشارکت مردم)

مبلغین دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به ایستگاه های استقبال از زائرین رضوی همراه با زائرین پیاده ثامن الحجج

مبلغین دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به انجام فعالیت های فرهنگی تبلیغی در ایستگاه های استقبال از زائرین پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیان فعالیت‌های مبلغان این مجموعه در محور ملک آباد به مشهد در دهه پایانی ماه صفر اظهار داشت: طبق سنوات قبل در دهه آخر ماه صفر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، سامان‌دهی امر تبلیغ در محورهای مختلف منتهی به مشهد، از جمله محور تربت حیدریه به دفتر واگذار شده است.
وی افزود: در این محور ایستگاه های استقبال از زائران پیاده با کارویژه‌های متفاوت و متنوعی پیش بینی شده که در بحث استقبال، پذیرایی، اطعام و مباحث فرهنگی به زائران رضوی خدمت‌رسانی می‌کنند.
مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به پیش‌بینی امر اسکان موقت زائرین رضوی در دهه پایانی صفر، تصریح کرد: در برخی از ایستگاه‌ها و مواکب تعیین شده بیش از ۵ هزار زائر اسکان داده شده اند و در راستای تحقق امر تبلیغ دینی و بصیرت افزایی برای زائرین رضوی گروه‌های مختلف مبلغان خواهر و برادر به مواکب اعزام شده‌اند‌.
وی با بیان اینکه محورهای ارائه خدمت در دهه آخر صفر متفاوت است، گفت: محور میقات الرضا، محور ایستگاه جوادالائمه و شمس الشموس رباط خاکستری تعداد مراجعه زائرین بسیار بالا بوده و مبلغان علاوه بر مباحث فرهنگی، دینی به اقامه نماز جماعت و پاسخ گویی به سوالات و شبهات اعتقادی نیز مبادرت دارند.
وی افزود: علاوه بر پذیرایی، اطعام دهی اهدای بسته‌های فرهنگی همچنین امر مشاوره و اجرای برنامه‌های جذاب برای کودکان و نوجوانان نیز در مواکب پیش‌بینی شده است.

پیمایش به بالا