۱۴۰۳-۰۶-۲۹ ۴:۲۵ قبل از ظهر

(جهش تولید با مشارکت مردم)

نماینده مجلس شورای اسلامی:

فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بسیار موثر و عمیق است

دکتر محمد امیر نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با رئیس و مدیران این نمایندگی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، دکتر محمد امیر نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با رئیس و مدیران این نمایندگی دیدار کرده و ضمن ارزیابی بسیار موثر و عمیق فعالیت های این دفتر بیان داشت: امروز مردم ما مورد هجوم همه جانبه فرهنگ غربی هستند و آنچه وظیفه ما ایجاب می کند این است که به صورت فعال نه منفعلانه اقدام کنیم.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن با ابزار رسانه و در اینده نزدیک با هوش مصنوعی، به دنبال ذهن سازی جوامع بشری است و ما باید بتوانیم با همین ابزار و با بهره گیری از معارف والای اسلامی وارد میدان شویم و نسل ها را مصون کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین دبیری فرد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در این دیدار اظهار داشت: در دفتر تبلیغات ۴ هدف مهم را دنبال می‌کنیم که نخستین آن تعمیق ایمان و باورهای دینی با گرایش نقد فِرق ضاله و با اولویت نقد وهابیت است.
وی دومین برنامه مهم در دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان را «توانمندسازی طلاب در امر تبلیغ» اعلام کرد و افزود: در راستا با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های فن مناظره و سایر مهارت‌هایی که یک طلبه برای تبلیغ نیاز دارد، تلاش می‌کنیم که طلاب را به علم روز حوزوی تجهیز کنیم.
حجت‌الاسلام و المسلمین دبیری فرد، “تحکیم نظام خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی” با برگزاری کلاس‌های مشاوره را سومین اقدام مهم دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برشمرد و بیان کرد: هدف چهارم نیز «تبیین کارآمدی نظام» است .
در این نشست بخش های مختلف دفتر، گزارشی از فعالیت های خود ارائه کردند.

پیمایش به بالا