۱۴۰۳-۰۶-۲۹ ۳:۴۵ قبل از ظهر

(جهش تولید با مشارکت مردم)

فعالیت جهادی خواهران مبلغه دفتر خراسان در استقبال از زائرین رضوی

اداره امور فرهنگی تبلیغی خواهران در روزهای پایانی دهه آخر صفر با هدف مشارکت در استقبال شایسته‌ی معنوی از زائران پیاده رضوی و ارائه خدمات تبلیغی و فرهنگی طبق سنوات گذشته در محور تربت حیدریه ملک آباد مشهد و جاده قدیم نیشابور به فعالیت پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، لعیا سجادی رئیس اداره امور فرهنگی تبلیغی خواهران با اعلام این خبر ابراز داشت: نحوه‌‌ی اعزام مبلّغان خواهر علاقه‌مند را به صورت «اعزام به ایستگاه‌‌های بین‌‌راهی اقامت زائران» و «اعزام به ایستگاه‌‌های اقامت در مشهد» بوده که اعزام به ایستگاه‌های استقبال از زائرین رضوی در 5 روز آخر ماه صفر انجام گرفت.
وی افزود: ایستگاههای بین راهی مشهد – ملک آباد شامل: ایستگاههای جوادالائمه علیه السلام، رباط خاکستری، میقات الرضا علیه السلام و ایستگاه امام جواد علیه السلام جاده قدیم نیشابور بوده است.
سجادی گفت: از جمله فعالیت های تبلیغی مورد نظر خواهران مبلغ در این ایستگاه ها: سخنرانی های تبیینی، مشاوره، گفتمان دینی، پاسخگویی به مسائل شرعی، تصحیح وضو و نماز، عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر، پرده خوانی، کار با کودک و نوجوان و اجرای مسابقات جذاب، استقبال و بدرقه زائر بوده است. کلیه این فعالیت ها که بصورت تبلیغ گروهی وتبلیغ چهره به چهره انجام شد، مورد استقبال زائرین در رده های مختلف سنی قرار گرفت.
رئیس اداره امور فرهنگی تبلیغی خواهران افزود: تعداد کل مبلغان اعزامی خواهر حدود 97 نفر بوده که برخی از مبلغان به صورت مشترک در ایستگاههای محوری ملک آباد- مشهد و هم اسکان های داخل مشهد به فعالیت تبلیغی پرداختند.
ایستگاههای درون شهری شامل: (منزلی در خیابان کلاهدوز، مدرسه نوین، دبستان شهید شیرودی و موکب امام رضا واقع در خیابان امام رضا علیه السلام ، دبستان فارابی) می باشد که مبلغین خواهر پس از هماهنگی های لازم، به این مکان ها اعزام شدند.
وی ابراز داشت: فعالیت های تبلیغی محور ملک آباد به صورت روزانه مورد ارزیابی و از موکب ها سرکشی انجام می شدو همچنین بسته های جوایز فرهنگی نیز به زائرین اهدا شد.
شایان ذکر است فعالیت مبلغان در اعزام دهه آخر صفر بصورت افتخاری و کاملا جهادی انجام شده است.

پیمایش به بالا