۱۴۰۳-۰۶-۲۹ ۴:۴۱ قبل از ظهر

(جهش تولید با مشارکت مردم)

با هدف تعامل و همکاری در حوزه تبلیغ تخصصی صورت گرفت؛

جلسه هم اندیشی امام جمعه اسفرورین قزوین با مدیر کل تبلیغ تخصصی

حجت‌الاسلام‌ حسینی امام جمعه اسفرورین قزوین با مدیر کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی دیدار و در خصوص تعامل و همکاری هرچه بیشتر در حوزه فعالیت های تبلیغی گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام‌ سید روح‌الله حسینی امام جمعه اسفرورین قزوین با همراهی بخشدار و مسئول آموزش و پرورش آن منطقه در سفر به شهر مقدس قم با اباذر جعفری مدیر کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دیدار و در خصوص تعامل و همکاری هرچه بیشتر در حوزه فعالیت های تبلیغی گفتگو کردند.
حجت‌الاسلام‌ حسینی در ابتدای مطالب خود ضمن تشکر از همکاری های صورت گرفته در اعزام مبلغ متخصص به بخش اسفرورین در سال گذشته بر ضرورت استمرار این همکاری اشاره کرد و اظهار داشت: منطقه اسفرورین در سال تحصیلی گذشته در بین مناطق 14گانه استان قزوین در حوزه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در مدارس به عنوان منطقه نمونه یاد شده است که موفقیت را مرهون فعالین های مبلغان متخصص اعزامی از سوی اداره کل تبلیغی تخصصی می دانیم.
امام جمعه اسفرورین تبلیغ آگاهانه و تخصصی را از عوامل کاهش آسیب های اجتماعی برشمرد و افزود: در چند سال اخیر متاسفانه حتی در روستاهای کوچک منطقه نیز شاهد سرعت بالای گسترش آسیب های اجتماعی هستیم، برای کاهش این آسیب ها لازم است مبلغان متخصص و توانا به صورت روش مند در این عرصه ورود نمایند.
گفتنی است در ابتدای این جلسه، مدیر کل تبلیغ تخصصی از آمادگی کامل این اداره در حوزه برگزاری فعالیت های تخصصی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: مبلغان متخصص و دغدغه مند این اداره از چه از لحاظ آموزش مهارت به خانواده ها و فرندان آنان و چه از نظر برنامه ریزی و اجرای فعالیت ها در مناطق مختلف کشور از آمادگی کامل برخوردار هستند.
وی افزود: در حال حاضر متاسفانه بر اساس تغییراتی که در سبک زندگی و گسست نسلی که بین والدین خانواده های سنتی و مذهبی با فرزندان ایشان صورت گرفته است و از سوی دیگر نفوذ مخرب فضای مجازی موجب شده است تا کمتر منطقه ای در کشور عاری از آسیب های اجتماعی باشد.
جعفری اظهار داشت: بخش اسفرورین با توجه به برگزاری موفق فعالیت های فرهنگی و تبلیغی صورت گرفته در آن و با توجه به موقعیت جغرافیایی که نسبت به دیگر مناطق همجوار خود دارد می تواند به عنوان یک مرکز جهت تحت پوشش قرار دادن دیگر مناطق برای فعالیت های تبلیغ تخصصی قرار بگیرد.

پیمایش به بالا