۱۴۰۳-۰۶-۳۰ ۰:۵۰ قبل از ظهر

(جهش تولید با مشارکت مردم)

برگزاری آزمون جذب و گزینش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

آزمون جذب و گزینش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با حضور علاقه مندان، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )،  قدرت‌الله فرقدانی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی با اشاره به برگزاری آزمون جذب و گزینش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان گفت: جذب نیرو در دوره‌های قبل به صورت موردی و تکی انجام می‌پذیرفت اما در این دوره به دلیل حجم بازنشستگی‌ها در کل دفتر تبلیغات اسلامی و تقاضای نیرو در بخش‌های مختلف دفتر این نیاز احساس شد که جذب و گزینش بطور همزمان و یکسان در یک فرایند تعریف شده‌ای در سطح کل دفتر انجام گردد.
وی ابراز داشت: جذب و گزینش طی چند مرحله برگزار شد و ابتدا متقاضیان از طریق سامانه مربوط به این امر ثبت‌نام کرده و مدارک و مستندات مورد نیاز را بارگذاری کردند، در همین مرحله پالایش صورت می‌پذیرد! یعنی مجوز ورود به جلسه آزمون صرفا برای متقاضیانی صادر می‌گردد که شرایط آنها با پست‌های مد نظر تطابق داشته باشد و در ادامه آزمون در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار شده و افرادی که بالاترین امتیاز را کسب نمودند به مرحله بعد وارد خواهند شد.
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی گفت: پس از آزمون مهمترین بخش جذب و گزینش ورود متقاضیان به کانون توسعه شایستگی است که از طریق ابزارها و روش‌های متنوع ابعاد شخصیتی، رفتاری و تخصصی آنها مورد بررسی و تأیید یا رد قرار خواهد گرفت و سپس با انجام تحقیقات میدانی، پرونده استخدامی تکمیل می‌گردد وپرونده هر فرد در هسته گزینش بررسی و مصوبه جذب و بکارگیری آزمایشی در قالب قرارداد کار معین صادر می‌گردد.
فرقدانی در ادامه افزود: اگر در دوره آزمایشی نیز به لحاظ عملکرد، اخلاق، رفتار و تعهد سازمانی مورد تأیید باشند و امتیازات لازم را کسب کنند، حداقل پس از دوسال از کارمعین به پیمانی تبدیل وضعیت خواهند شد.

پیمایش به بالا