۱۴۰۳-۰۶-۳۰ ۰:۴۱ قبل از ظهر

(جهش تولید با مشارکت مردم)

آموزش کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دفتر تهران

جلسه مشترک دفتر تبلیغات اسلامی تهران با مرکز آموزش های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، جلسه ای فی مابین رئیس اداره فرهنگی تبلیغی برادران دفتر تبلیغات اسلامی تهران و رئیس مرکز آموزش های عالی عقیدتی سیاسی ارتش با هدف هم افزایی و تعامل گسترده تر در مبحث آموزش و تبلیغ در دفتر تبلیغات اسلامی تهران برگزار گردید.
عطامنش رئیس اداره فرهنگی تبلیغی برادران تهران با حجت الاسلام مطهری نژاد رئیس مرکز آموزش های عالی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه گسترش همکار های آموزشی، فرهنگی و تبلیغی دیدار و گفتگو کرد. 
مطهری نژاد در این دیدار بیان داشت؛ با وجود ظرفیت بلاوصف دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه های آموزشی و تبلیغی و نیاز گسترده به آموزش در میان کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران ، افزایش و تداوم این همکاری ها در عرصه های تبلیغی و آموزشی ضروری می باشد.  
رئیس اداره فرهنگی تبلیغی برادران گفت؛ با توجه به وجود تفاهم نامه فی مابین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی و همچنان در امتداد فعالیت های مسئله محور دفتر تبلیغات، نتیجه این نشست و همفکری برآن شد که نمایندگی تهران در اعزام اساتید نمونه و آموزش روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همکاری های لازم را داشته باشد.
عطامنش در ادامه خاطرنشان کرد؛ قرار بر این شد که دوره های روحانیون در سه سطح مقدماتی، عالی کاربردی و عالی راهبردی برگزار شود که برخی از سرفصل ها همچون نهج البلاغه و اصول مشاوره و آشنایی با فرق و ادیان، مهدویت، شبهات، سواد رسانه ، مدیریت خانواده، فقه اقتصادی، پاسخ گویی به شبهات کارآمدی نظام، مهارت های زندگی و … می باشد.

پیمایش به بالا